قیمت خرید دستگاه واتس ماینر Whatsminer M3X v2.2

Whatsm3v2

  • هش ریت : 12.5 تراهش
  • الگوریتم : SHA-256
  • مصرف برق: 2050 وات
  • پاور اورجینال : دارد

جهت محاسبه درامد ماهانه اینجا کلیک کنید

جزییات بیشتر

951 عدد موجود

0 ریال

اطلاعات بیشتر

۸۰ درصد مبلغ اول به صورت پیش پرداخت و ۲۰ درصد پس از تحویل

خرید دستگاه Whatsminer M3 M3X v2.2 کاری از شرکت پنگولین برای استخراج بیت کوین و ارزهای مشابه براساس الگوریتم SHA-256

  • قدرت پردازش : 12.5 تراهش
  • توان مصرفی : 2000 وات
  • پاور دستگاه : اورجینال همراه با دستگاه ارائه میشود

قیمت خرید دستگاه واتس ماینر Whatsminer M3X v2.2

مشخصات فنی دستگاه واتس ماینر Whatsminer M3 M3X v2.2

ارزهای دیجیتال یکی از انواع پول های الکترونیکی بوده که به صورت رمزنگاری شده در محیط اینترنت انتقال پیدا می کنند. برای استخراج نمودن این ارزها، افراد نیازمند تجهیزاتی خاص هستند که در بازار می توان تحت عنوان تجهیزات ماینینگ به آنها دسترسی پیدا نمود. دستگاه ماینر مدل واتس ماینر M3X یکی از چندین دستگاه ساخته شده در زمینه استخراج نمودن ارزهای دیجیتال بوده است.دستگاه Whatsminer m3 مجهز به تراشه SMTI 1700 در اندازه ۲۸ نانومتر بوده و هش ریت آن برابر با ۱۲٫۵Th/s می باشد.
دستگاه واتس ماینر Whatsminer m3 با استفاده از الگوریتم SHA-256 قادر به استخراج بیت کوین (یکی از انواع ارزهای دیجیتال) بوده و از دیگر انواع که توسط آن به دست می آیند می توان به ارزهای بیت کوین کش، کیورکوین، ای مارک و مواردی دیگر اشاره نمود.

سایر مشخصات فنی دستگاه استخراج واتس ماینر Whatsminer M3 M3X v2.2 :

دستگاه واتس ماینر M3X از دو عدد فن خنک کننده جهت حفظ دما در حالت تعادل برخوردار بوده و با استفاده از یک پورت اترنتی که بر روی بدنه آن تعبیه شده است می توان ماینر را به شبکه متصل نمود. واتس ماینر Whatsminer m3 دارای بدنه ای در ابعاد ۲۰۰*۱۷۰*۳۴۰ میلیمتر بوده و وزن آن معادل ۷٫۵ کیلوگرم می باشد. ولتاژ برق ورودی به این محصول ۱۲ ولت بوده و میزان مصرف برق آن ۲۰۵۰ وات است.
دستگاه واتس ماینر M3x را می توان از طریق کابل اترنت به شبکه متصل کردکه این کار باعث امنیت بیشتر نیز می شود زیرا شبکه های کابلی از امنیت بیشتری نسبت به شبکه های وایرلس برخوردار هستند. شرکت بیت مین رابط کاربری را نیز فراموش نکرده و رابط کاربری این دستگاه ماینر را با توجه به نیازهای کاربران با دقت تمام به گونه ای طراحی کرده است تا کار با آن بسیار آسان باشد.
توجه داشته باشید که این محصول به همراه منبع تغذیه (پاور Whatsminer) و کابل برق می باشد.
  • نوع ارز دیجیتال قابل استخراج : eMark, Bitcoin, BitcoinCash, Peercoin, Joulecoin, Curecoin, Acoin, Unbreakable, Terracoin, Crown

جهت خرید عمده و یا سفارش اینترنتی Whatsminer M3 M3X v2.2 در کلیه شهرستان های تهران - کرج - شیراز - اصفهان - مشهد - تبریز - قم - رشت - اردبیل - تبریز - ارومیه - ساری - ایلام - سمنان - زنجان - هشتگرد - قزوین - سنندج و ... با ما تماس حاصل نمایید.